Érzelmek
Az emberek szeretik, ha valami megihleti őket. A legnagyobb történetek hátterében mindig ott áll a lehetetlen, amit mégis elérhetünk, ha teszünk érte. A kemény munka és a kitartás indukálja ezeket a típusú kampányokat, melyek – ha elég hitelesek az adott márkától – nagyon jól tudnak működni.
Légy egyedi
Eléggé nyilvánvaló, hogy az egyediség fog megkülönböztetni Téged a tömegtől. Azonban marketing szempontból egyedinek lenni általában feltételez A.) egy óriási marketing büdzsét és B.) egy nagyon, de nagyon kreatív csapatot. Ahogy egyre több márka igyekszik eleget tenni annak, hogy a tömegből kitűnjön, úgy válik egyre nehezebbé, hogy mindemellett mindegyik unikum legyen a maga nemében, mindazonáltal nem lehetetlen a küldetés.
A közönség bevonása
Az interakció az egyik elsőszámú kulcs a sikeres kampányokhoz. Ugyanis bár szép teljesítmény, ha a reklámodat sokan látják, de ha nem vált ki egyfajta kényszert, hogy a néző bekapcsolódjon vagy hozzászóljon a dologhoz, akkor igen hamar a feledés homályába vész a kemény munka eredménye. Ha azonban rá tudod venni az embereket, hogy kommentálják a kampányodat, ha olyan érzelmeket váltasz ki vele, ami miatt beszélni fognak rólad, nyert ügyed van, ugyanis így akár évekre beszédtémát adhatsz az embereknek.
Kísérletezés a tartalmakkal
Minden közönség más és más, így a reakciójuk is változó lehet a különböző kampányokra. Az a folyamat, ami alatt rájössz, hogy a Te közönséged mire ugrik, akár nagyon hosszúra is nyúlhat, de megéri a fáradságot, mert a csoda egyszer csak megtörténik. Ha pedig folyamatosan változatos tartalmat nyújtasz, a rajongóid előbb-utóbb kíváncsian fogják várni, mi jöhet még!
Hagyd, hogy ők alakítsák a dolgokat!
Az emberek szeretik az olyan kampányokat, amiknek a végkimenetelére várni kell, tenni kell érte, hogy aztán meglepődhessünk az eredményen. A kíváncsiság mindig is óriási hajtóerő volt, így ha olyan ötlettel állsz elő, ahol a rajongók aktivitása feltétlenül szükségeltetik a végeredményhez, akkor már nyert ügyed van – feltéve, ha maga az ötlet is jó volt.
Humor
A humorra alapozni egy kampányt azért nehéz, mert meg kell találni az arany középutat a túlságosan homályos utalások és a nagyon direkt poénok között. Ezen kívül a humor szubjektív, nem mindenkinek lesz vicces ugyanaz, és a megvalósításra is komoly hangsúlyt kell fektetni, hiszen akkor fog ütni, ha a tálalási színvonal is igen magas.