Marketingtámogatás

Marketing kampányok 

Mitől lesz jó egy kampány? Nincs két egyforma márka, így nincs két egyforma kampány sem. Ha mégis ugyanazt az ötletet kívánnánk megvalósítani, akkor is különös hangsúlyt kell fektetnünk a márkához illő hangnemre és arra, hogy illeszkedjen az egész a márka imidzsébe. Ezen kívül azt is figyelembe kell vennünk, hogy a közösségi média nem egy egyirányú utca, így mindenképp kell valami, ami megkapó, és ami további terjesztésre ösztönzi azokat, akik a kampánnyal találkoznak.

A nagyvilágból számtalan példát tudnánk hozni hatalmas sikereket elérő ötletekről. Mik azok az elemek, amik közösek ezekben az ötletekben és megvalósításokban?

 

 

7 tényező, ami felejthetetlenné tett egy-egy reklámkampányt!

A meglepetés ereje

Mindenki szereti, ha a napi rutint valami kellemes meglepetés szakítja meg, emlékezetessé téve ezzel egy teljesen átlagos napot. Ha jól sikerült a meglepetés, az emberek sokáig pozitív hangvétellel beszélhetnek majd a márkádról!

Érzelmek

Az emberek szeretik, ha valami megihleti őket. A legnagyobb történetek hátterében mindig ott áll a lehetetlen, amit mégis elérhetünk, ha teszünk érte. A kemény munka és a kitartás indukálja ezeket a típusú kampányokat, melyek – ha elég hitelesek az adott márkától – nagyon jól tudnak működni.

 

Légy egyedi

Eléggé nyilvánvaló, hogy az egyediség fog megkülönböztetni Téged a tömegtől. Azonban marketing szempontból egyedinek lenni általában feltételez A.) egy óriási marketing büdzsét és B.) egy nagyon, de nagyon kreatív csapatot. Ahogy egyre több márka igyekszik eleget tenni annak, hogy a tömegből kitűnjön, úgy válik egyre nehezebbé, hogy mindemellett mindegyik unikum legyen a maga nemében, mindazonáltal nem lehetetlen a küldetés.

 

A közönség bevonása

Az interakció az egyik elsőszámú kulcs a sikeres kampányokhoz. Ugyanis bár szép teljesítmény, ha a reklámodat sokan látják, de ha nem vált ki egyfajta kényszert, hogy a néző bekapcsolódjon vagy hozzászóljon a dologhoz, akkor igen hamar a feledés homályába vész a kemény munka eredménye. Ha azonban rá tudod venni az embereket, hogy kommentálják a kampányodat, ha olyan érzelmeket váltasz ki vele, ami miatt beszélni fognak rólad, nyert ügyed van, ugyanis így akár évekre beszédtémát adhatsz az embereknek.

 

Kísérletezés a tartalmakkal

Minden közönség más és más, így a reakciójuk is változó lehet a különböző kampányokra. Az a folyamat, ami alatt rájössz, hogy a Te közönséged mire ugrik, akár nagyon hosszúra is nyúlhat, de megéri a fáradságot, mert a csoda egyszer csak megtörténik. Ha pedig folyamatosan változatos tartalmat nyújtasz, a rajongóid előbb-utóbb kíváncsian fogják várni, mi jöhet még!

 

Hagyd, hogy ők alakítsák a dolgokat!

Az emberek szeretik az olyan kampányokat, amiknek a végkimenetelére várni kell, tenni kell érte, hogy aztán meglepődhessünk az eredményen. A kíváncsiság mindig is óriási hajtóerő volt, így ha olyan ötlettel állsz elő, ahol a rajongók aktivitása feltétlenül szükségeltetik a végeredményhez, akkor már nyert ügyed van – feltéve, ha maga az ötlet is jó volt.

 

Humor

A humorra alapozni egy kampányt azért nehéz, mert meg kell találni az arany középutat a túlságosan homályos utalások és a nagyon direkt poénok között. Ezen kívül a humor szubjektív, nem mindenkinek lesz vicces ugyanaz, és a megvalósításra is komoly hangsúlyt kell fektetni, hiszen akkor fog ütni, ha a tálalási színvonal is igen magas.

Piackutatás-elemzés

A piackutatás a marketing tervezés egyik legfontosabb eleme. Nélkülözhetetlen a kreatív koncepció kialakításánál a célcsoportnak megfelelő stílus kiválasztásához, az üzenet jó hatásfokú kódolásához.

A piackutatás számos információgyűjtési módszer összefoglaló neve, amikor a piacról, a vállalkozási környezetről, a fogyasztóról vagy a vevőről gyűjtünk információt. Lényege, hogy a lehetőségekhez képest objektív maradjon. Minden kutatás végső hozadéka egy üzleti döntés (piacralépés, új termék bevezetése stb.)

A piackutatásnak – éppen úgy, mint a statisztikai módszereknek – megvannak a maga korlátjai.  Aki a korlátok ismeretében értelmezi az adatokat, az nem mond olyat, hogy a statisztika hazudik.

Piackutatás, célcsoport kutatás

Alkalmazott módszerek:

 

Kvantitatív, kvalitatív, primer és szekunder piackutatás

Célcsoport kutatás (adatbázisok, internet, telemarketing)

Konkurencia vizsgálat, elemzés, követé

Rendezvényattrakciók

15 éves rendezvény piaci tapasztalattal a legfrissebb rendezvény szolgáltatási trendeket követve teljeskörű és professzionális csomagokat kínálunk, hogy egyetlen partnerként fedjük le a teljes rendezvény szolgáltatási piacot.

BECAUSE

Közzétette: SelfieMirror Magyarország – 2017. szeptember 11.

Online Marketing

Weblap és social media oldalak teljeskörű kidolgozását, menedzselését vállaljuk. 

Innovatív és körültekintő látásmóddal használjuk ki az on-line világ eszközeit, és lehetőségeit, hogy elképzeléseidet megvalósítsuk.

 

Tervezünk, fejlesztünk, kommunikálunk, kampányolunk, optimalizálunk, új vevőket szerzünk, on-line jelenlétet építünk ki, újragondolunk, stratégiát alkotunk, közösségi marketinget építünk fel.

 

Megelőzzük versenytársaidat ➔ Küldetésünk, hogy vállalkozásod ismertebbé, versenyképesebbé, sikeresebbé tegyük, olyan innovatív technológiákkal, amelyek  segítségével mérhetően növekszik az értékesítésed hatékonysága.

A kreatív és fejlesztői közösségekben való folyamatos, aktív részvételünknek köszönhetően naprakészek és kompetensek vagyunk a legújabb on-line trendekben.

Tapasztalataink, szakmai felkészültségünk és elhivatottságunk garantálja ötleteink, rendszereink és kampányaink sikerét.

Szolgáltatásaink
  • ONLINE MARKETING TANÁCSADÁS
  • WEB-FEJLESZTÉS
    • WEBOLDAL KÉSZÍTÉS ÉS ÜZEMELTETÉS
    • WEBSHOP KÉSZÍTÉS ÉS ÜZEMELTETÉS
  • APPLIKÁCIÓ KÉSZÍTÉS
  • IT BIZTONSÁGTECHNIKA
  • CONTENT MARKETING, SZÖVEGÍRÁS
  • KÖZÖSSÉGI MÉDIA MARKETING (SMM)
  • KERESŐOPTIMALIZÁLÁS (SEO)
  • PPC HIRDETÉS
    • ADWORDS
    • PPC KERESŐREKLÁMOK
  • EMAIL MARKETING (EDM)
  • WEBANALYTICS

Nyomdai munkák előkészítése

Minőségbiztosítási rendszerünk minden hibát kiszűr a nyomdai leadást megelőzően, így teljes biztonságot és nyugalmat kínálunk ügyfeleinknek a minőségi és pontos grafikai tervezés mellé.

BECAUSE