tréning
vezetői coaching
értékesítési tárgyalás
közös látogatás
Key Account éves kerettárgyalás
megvalósíthatósági tanulmány
Horeca 12 év: tulajdonosi, vezetői és értékesítési tapasztalat
Kereskedelem 10 év: Vezetői és értékesítési tapasztalat. Brandmanager, értékesítési vezető, kereskedelmi igazgató, értékesítési és marketing igazgató.
Tanácsadó-tréner-coach-szervezetfejlesztő 17 év
Turisztikai és informatikai közgazdász
Szállodaipar 10 év: Beszerzési vezető, üzemeltetési vezető
Tréningágazat 8 év: oktatási menedzser
Üzleti elemzés 10 év: BDO Hotel és ingatlan
hogy képzési programjainkat a vállalati gyakorlatban szerzett és alkalmazott vezetői, kereskedelmi-, gyártói, tapasztalatainkra, valamint sikeres nemzetközi nagyvállalatok esettanulmányaira építve dolgozzuk ki.
Tudásunkat ügyfeleinknek, munkatapasztalatunknak, munkatársainknak, korábbi és jelenlegi tanulmányainknak köszönhetjük.
Ügyfeleink alapvető erősségeit és problémáikra alkalmazott megoldásaink eredményeit tovább fejlesztjük és megosztjuk, így hozzájárulunk a teljes gazdaság minőségi és mennyiségi növekedéséhez
A Prémium Brand Consulting abban különbözik más tréning cégektől, hogy képzési programjainkat a vállalati gyakorlatban szerzett és alkalmazott vezetői, kereskedelmi-, gyártói,- és marketing vezetői tapasztalatainkra valamint sikeres nemzetközi nagyvállalatok esettanulmányaira építve dolgozzuk ki.
Némedi György – szállodaigazgató, Hilton Budapest
Udo Van Bebber – rendezvényigazgató Hilton Düsseldorf
Pintér György – vállalattulajdonos Prémium Kft. Budapest
Paul Steindor – export sales manager Mast Jaegermeister Ag, Európa
Walter Sandfoss – igazgatósági elnök Mast Jaegermeister Ag Európa
Leonard Lodish – professzor Insead Sales Franciaország
Erin Andersen – marketing professzor Insead Marketing Franciaország
Kjell Nordstrom – business-futurist professzor, a Funky Business könyv írója
Tóth Tamás – tréner, Demmler És Társa
Éry Kovács András – színházi rendező, „prezentőr-tréner”
A stratégiai gondolkodást és döntéshozatalt úgy, hogy megértik az objektív-, és az emberi tényezők közötti átjárhatóságot.
Kezelni tudják az embereik motivációit, saját motivációjukat, ezek által fokozottan jobb eredményeket érhetnek el.
Harmonizálják az operatív és a stratégiai irányítást.
Építsenek hatékonyan együttműködő csapatot.
Hogyan válasszanak ki menedzsmenttagokat, vezetőket és munkatársakat.
Hogyan készítsenek/készíttessenek megvalósíthatósági tanulmányokat az egyes projektekhez, befektetéseikhez/beruházásaikhoz.
Hogyan kerüljék el a rejtett kockázatokból adódó anyagi veszteségeket.
Hogyan fedezzék fel a vevőikben lévő potenciált (volumen, árrés).
Hogyan érjék el rövid idő alatt a vevőik rokonszenvét, elköteleződését.
Hogyan maximalizálják a forgalmat és az árrést.
Hogyan szervezzék munkájukat, hogy a leghatékonyabbak legyenek
Hogyan érjék el, hogy az ügyfél jobban odafigyeljen rájuk.
Hogyan találják meg az ügyfelekben rejlő igényeket, és azokat hogyan fordítsák profitra.
Hogyan juttassák el az ügyfeleket arra a szintre, hogy a panaszkönyv helyett az elégedettségi kérdőívet töltsék ki, a maximális pontszámmal.
Hogyan versenyeztessék a beszállítókat.
Hogyan építsenek partneri kapcsolatot a beszállítókkal.
Hogyan biztosítsák a minőséget.
Hogyan legyen a beszerzés költségcenterből profitcenter.
Milyen kreatív megoldásokat alkalmazzanak másodlagos, harmadlagos kondíciók szerzéséhez.
„Azért volt hasznos a tréning, mert nyugodt körülmények között elemeztük a munka sajátosságaiból fakadó problémákat. Gyakorlati alapokra támaszkodó képzést kaptak a munkatársak és ettől még hitelesebb volt a program. Mindenre találtunk megoldást és kezelési alternatívákat."
Terman Tibor Amplifon Magyarország Kft. ügyvezető igazgató
“Több, mint 3 éves eredményes együttműködés tapasztalataként elmondhatom, hogy Varsádi László megtalálta a közös hangot a nehezebben csiszolható gyémántokkal is, mely képességével kivívta a résztvevők és a vezetőség tiszteletét és elismerését. "Cégünk életpályájának minden szakaszában specifikus és kreatív szakmai tudás átadásával eredményesen segítette az egyre magasabb vállalati célok elérését." köszönjük!
Mester Péter, Guaber Hungary Kft. kereskedelmi igazgató
"Vállalatvezetőként az a felelősségem, hogy jó termékekkel, jó stratégiával és jó emberekkel dolgozzam. a folyamatos képzésnek köszönhetően munkatársaim felkészültsége és magas szintű szakmai kompetenciája és elkötelezettsége jelentősen növekedett."
Molnár Zoltán Hügli Food Élelmiszeripari Kft. Ügyvezető Igazgató
“Teljesen reménytelennek látszó helyzetben sikerült a csapatot közös stratégia alkotás segítségével ráhangolni a helyes irányra. Különösen hasznosak a munkatársakkal töltött coaching napok. Ezek után mindig újult erővel halad a munka a jó irányba. A tréningekbe fektetett idő és pénz többszörösen megtérült, mert saját időmet sikeres stratégia-alkotásra használhatom. Az önállóság azt eredményezte, hogy a munkatársak több energiát fektetnek a rájuk bízott feladatokra. A proaktivitás eredménye, a versenytársakkal szemben szerzett előny. A kreativitásnak köszönhetően támogató ötletek erősítik a tárgyalásokat és az értekezleteket. A szerepkörrel való azonosulás szemlélete kialakította a felelősség elfogadását."
Eiles Tibor Planet Zrt. Marketing És Értékesítési Igazgató
„Meghatározó piaci szereplők vagy piacvezetők csakis azok lehetnek, akik a versenytársakhoz képest hatékonyabb módon működnek, illetve kiemelkedő képességű munkatársaik kiemelkedő teljesítménnyel dolgoznak. A tréner olyan szakember, aki képes átadni a tudást, fejleszteni a képességeket és rövid időn belül tudatos cselekvésre ösztönözni a résztvevőket. Vezető menedzserként a szakértő tréner bevonásával többszörösére növeltem csapatom tagjainak önállóságát, kreativitását, proaktivitását és a munkaköri szereppel való azonosulás szintjét."
Udvardi Imre Bols National Key Account Manager
"Örülök a jó tréningeknek, mert értelmezhetővé és kezelhetővé teszik a munkavégzés során jellemzően előforduló nehéz helyzeteket."
Makrai Éva Pénzügyi Vezető
„Az ösztönös cselekvés és gondolkodás helyett tudatos irányítás alá vonjuk vezetői reakcióinkat. Ez azonnali megtérülést hoz a munkában és a magánéletben egyaránt."
Lakatos Péter Hügli Food Élelmiszeripari Kft. Értékesítési Vezető
„Fontos lehetőség, hogy az elméleteket modellezzük, kísérletezzük életszerű helyzetek gyakorlásával. Így a hétköznapokban azonnal meggyőződéssel Alkalmazzuk munkánk során." Mátyus Attila Hügli Food Éllemiszeripari Kft. Területi Vezető
Mátyus Attila Hügli Food Éllemiszeripari Kft. Területi Vezető
„A tréningre fordított idő és energia megtérül, amikor'. Az új megoldási alternatívákat alkalmazom, mert kevesebb a kudarcélmény és könnyebb az eladás. Jobban értelmezem vevői viszonyulást, így gyorsabban alakítok ki jó kapcsolatokat, tudatosan irányítom reakcióimat és kommunikációmat, ezért erősebb az összpontosítási képességem és az eredményorientáltságom. A gyakorolt helyzetek után bevált módszereket alkalmazom, így a kapcsolatépítés többlet eladást hoz, az eladás forgalomnövekedést eredményez, amely jutalékot, biztonságot, tervezhetőséget és karriert jelent.”
Kozma Zoltán Guaber Kft. Területi Képviselő
eredmény és profitorientált vezetés
a sales csapat erős motivációja és magas teljesítménye
a vevők elégedettségének és elkötelezettségnek maximalizálása
a vállalat pénzügyi eredményességének növekedése
a verseny előny növelése
sikeresebb vállalati tárgyalások
hatékonyabb emberi erőforrás alkalmazás
a stratégia eredményesebb gyorsabb implementálása
a munkaköri szerep és a vállalati stratégia kölcsönhatásának jobb működtetése
összehangolt csapateljesítmény
a munkatársak együttműködésének növelése extra költségnövekedés nélkül
saját kapcsolatok minőségének javítása
új eszközök a kapcsolati viszony gyors és pontos diagnosztizáláshoz
személyes stílus fontosságának megértése
optimális erőfeszítések befektetése ahhoz, hogy maximalizálja a produktivitást
jól menedzselni a munkatársi és vevőkapcsolatot
személyes kapcsolatok révén megvalósuló hatékonyság
saját tárgyalási technikák fejlesztése
új eszközök a kereskedelmi helyzet pontos felméréséhez
eredményesebb tevékenység, biztosabb munkahely, biztosabb karrier