Rólunk

Teljesítményszámok

650

tréning

300

vezetői coaching

15000

értékesítési tárgyalás

1200

közös látogatás

200

Key Account éves kerettárgyalás

14

megvalósíthatósági tanulmány

Munkatapasztalatok

Varsádi László

 

Horeca 12 év: tulajdonosi, vezetői és értékesítési tapasztalat

Kereskedelem 10 év: Vezetői és értékesítési tapasztalat. Brandmanager,        értékesítési vezető, kereskedelmi igazgató, értékesítési és marketing igazgató.

Tanácsadó-tréner-coach-szervezetfejlesztő 17 év

Varsádi Zsuzsanna

 

Turisztikai és informatikai közgazdász

 

Szállodaipar 10 év: Beszerzési vezető, üzemeltetési vezető

Tréningágazat 8 év: oktatási menedzser

Üzleti elemzés 10 év: BDO Hotel és ingatlan

Kiktől tanultunk?

Az Adi&Vars Consulting abban kiemelkedő,

hogy képzési programjainkat a vállalati gyakorlatban szerzett és alkalmazott vezetői, kereskedelmi-, gyártói, tapasztalatainkra, valamint sikeres nemzetközi nagyvállalatok esettanulmányaira építve dolgozzuk ki.

Tudásunkat ügyfeleinknek, munkatapasztalatunknak, munkatársainknak, korábbi és jelenlegi tanulmányainknak köszönhetjük.
Ügyfeleink alapvető erősségeit és problémáikra alkalmazott megoldásaink eredményeit tovább fejlesztjük és megosztjuk, így hozzájárulunk a teljes gazdaság minőségi és mennyiségi növekedéséhez

A Prémium Brand Consulting abban különbözik más tréning cégektől, hogy képzési programjainkat a vállalati gyakorlatban szerzett és alkalmazott vezetői, kereskedelmi-, gyártói,- és marketing vezetői tapasztalatainkra valamint sikeres nemzetközi nagyvállalatok esettanulmányaira építve dolgozzuk ki.

Kiemelkedő képességű emberek, akik kimagasló teljesítményt nyújtottak szakterületükön, akiktől másokkal együtt én is sokat tanultam:

Némedi György – szállodaigazgató, Hilton Budapest
Udo Van Bebber – rendezvényigazgató Hilton Düsseldorf
Pintér György – vállalattulajdonos Prémium Kft. Budapest
Paul Steindor – export sales manager Mast Jaegermeister Ag, Európa
Walter Sandfoss – igazgatósági elnök Mast Jaegermeister Ag Európa
Leonard Lodish – professzor Insead Sales Franciaország
Erin Andersen – marketing professzor Insead Marketing Franciaország
Kjell Nordstrom – business-futurist professzor, a Funky Business könyv írója
Tóth Tamás – tréner, Demmler És Társa
Éry Kovács András – színházi rendező, „prezentőr-tréner”

Kinek, mit tanítunk?

a

A vezetőknek:

A stratégiai gondolkodást és döntéshozatalt úgy, hogy megértik az objektív-, és az emberi tényezők közötti átjárhatóságot.

Kezelni tudják az embereik motivációit, saját motivációjukat, ezek által fokozottan jobb eredményeket érhetnek el.

Harmonizálják az operatív és a stratégiai irányítást.

Építsenek hatékonyan együttműködő csapatot.

A tulajdonosoknak:

Hogyan válasszanak ki menedzsmenttagokat, vezetőket és munkatársakat.

Hogyan készítsenek/készíttessenek megvalósíthatósági tanulmányokat az egyes projektekhez, befektetéseikhez/beruházásaikhoz.

Hogyan kerüljék el a rejtett kockázatokból adódó anyagi veszteségeket.

Az értékesítőknek:

Hogyan fedezzék fel a vevőikben lévő potenciált (volumen, árrés).

Hogyan érjék el rövid idő alatt a vevőik rokonszenvét, elköteleződését.

Hogyan maximalizálják a forgalmat és az árrést.

Hogyan szervezzék munkájukat, hogy a leghatékonyabbak legyenek

Az ügyfélkapcsolati munkatársaknak:

Hogyan érjék el, hogy az ügyfél jobban odafigyeljen rájuk.

Hogyan találják meg az ügyfelekben rejlő igényeket, és azokat hogyan fordítsák profitra.

Hogyan juttassák el az ügyfeleket arra a szintre, hogy a panaszkönyv helyett az elégedettségi kérdőívet töltsék ki, a maximális pontszámmal.

A beszerzőknek:

Hogyan versenyeztessék a beszállítókat.

Hogyan építsenek partneri kapcsolatot a beszállítókkal.

Hogyan biztosítsák a minőséget.

Hogyan legyen a beszerzés költségcenterből profitcenter.

Milyen kreatív megoldásokat alkalmazzanak másodlagos, harmadlagos kondíciók szerzéséhez.

a

Mit mondanak rólunk?

Munkamódszerünk:

gyakorlatiasság és eredményesség

  1. Konzultáció

  2. Ajánlat

  3. Kivitelezés

  4. Monitoring

  5. Értékelés

  6. Tanácsadás

Mi azt akarjuk, hogy képzéseinkkel a vállalati és a személyes profit a legmagasabb szintet érje el.
Úgy dolgozunk, hogy programjainkat követően a vállalati és személyes előnyök egyaránt megvalósuljanak

Vállalati előnyök

 eredmény és profitorientált vezetés

 a sales csapat erős motivációja és magas teljesítménye

 a vevők elégedettségének és elkötelezettségnek maximalizálása

 a vállalat pénzügyi eredményességének növekedése

 a verseny előny növelése

 sikeresebb vállalati tárgyalások

 hatékonyabb emberi erőforrás alkalmazás

 a stratégia eredményesebb gyorsabb implementálása

 a munkaköri szerep és a vállalati stratégia kölcsönhatásának jobb működtetése

 összehangolt csapateljesítmény

 a munkatársak együttműködésének növelése extra költségnövekedés nélkül

Személyes előnyök

saját kapcsolatok minőségének javítása

új eszközök a kapcsolati viszony gyors és pontos diagnosztizáláshoz

személyes stílus fontosságának megértése

optimális erőfeszítések befektetése ahhoz, hogy maximalizálja a produktivitást

jól menedzselni a munkatársi és vevőkapcsolatot

személyes kapcsolatok révén megvalósuló hatékonyság

saját tárgyalási technikák fejlesztése

új eszközök a kereskedelmi helyzet pontos felméréséhez

eredményesebb tevékenység, biztosabb munkahely, biztosabb karrier